Stila identitāte
Lai uzņēmums būtu atmiņā paliekošs un izceltos starp daudziem citiem, labi izstrādāta stila identitāte jeb brends, ir daļa no panākumu atslēgas.

Izveidots gan lietišķo materiālu kopums, kas ietver logo, dažādas veidlapas, darba lapas, aploksnes, vizītkaršu un zīmogu dizainus, gan reprezentatīvos materiālus (formas, auto noformējumus un prezentreklāmas dizainus).

Kosmetoloģijas salona Berenīke stila identitāte, kas veidota no logo, vizītkartes, dāvanu kartes un dekoratīvās veidlapas dizaina.

Estētiskās kosmetoloģijas salona stila identitāte - logo, vizītkaršu komplekti, dāvanu kartes, veidlapas un reprezentatīvie materiāli.

Floristikas salona stila identitāte, kuras stilistiskais noformējums veidots no tulpes zieda abstrakcijas. Stilā ietilpst logo, vizītkartes, veidlapas, dāvanu kartes.


